IT sektor
KVALITETNA PONUDA ZA AUTOBUSKE PREVOZNIKE
Preporučujemo Vam digitalni servis za Vaše poslovanje koji Vam pruža usluge visokog kvaliteta, a sa druge strane da smanjuje vaše troškove uz kvalitene i blagovremene informacije koje Vam omogućavaju donošenje kvalitetnih i blagovremenih odluka.
Programsko tehničko rešenja za delatnost autobuskog saobraćaja vašoj kompaniji omogućava da veoma lako i jednostavno unapredjujete vaše poslovanje i budete konkurentniji na tržištu.
Upravljajte sitemom prodaje sa jednog mesta
1. KASE U VOZILIMA
Mobilne android kase u vozilima u potpunosti podržavaju procese fiskalizacije ali su pre svega u interesu unapređenja poslovanja prevoznika, upravljanjem prodajom i kvalitetnijom kontrolom rada vozila, vozača i uvida u finansijsko poslovanje.
- Omogućeno je izdavanje svih tipova računa (račun, predračun, avans, kopija, refundacija);
- Podržane sve metode plaćanja (gotovina, kratica, virman, ips, čekovi, itd);
- Validacija i izdavanje svih tipova karata: Jedan pravac, mesečna karta, sezonska karta, više karata;
- Kreiranje računa za pravna lica;
- Poseduje Modul za autobuske stanice (šalter);
- Izdavanje Brze karte na jedan klik;
- Definisanje željenih i odgovarajudih izveštaja;
Posedovanje sistema BUS SOFT i mobilnih fisklalnih kasa u vozilima Vam omogućava:
- Evidentiranje rada vozača;
- Detaljno izveštavanje o broju prodatih karata;
- Definisanje privilegija za zaposlene u kompaniji;
- Mogućnost lociranja autobusa/kase;
- Definisanja i izdavanje karata za službena lica, decu, studente, penzionere tj povlašene karte;
- Obrada modela za trening zaposlenih;
- Izveštaji za knjigovodstvo, izvoz (export) podataka u csv file i/ili na mail;
- Panel za moderaciju cena karta i definisanje “linija”;
- Sistem automatskog obaveštavnja;
Uz postojeće tj osnovne i već navedene funkcionalnosti koje BUS eFiskal ima, moguće je sve upariti sa Kontrolor aplikacijom koja će veoma lako vršiti internu kontrolu vozača i upoređivati broj prodatih karata i broja putnika u realnom vremenu.
Šalterska aplikacija na Vašem PC Vam omogućava da u jedinstvenom poslovnom i digitalnom okruženju možete imati sve potrebne funkcije i imati sve relevantne i potrebne informacije.
- Izdavanje svih tipova računa (račun, predračun, avans, kopija, refundacija);
- Podržane sve metode plaćanja (gotovina, kratica, virman, ips, čekovi, itd);
- Izdavanje svih tipova karata: Jedan pravac, mesečna karta, sezonska karta, više karata;
- Kreiranje računa za pravna lica;
- Brza karta na jedan klik;
- Izdavanje karata za druge prevoznike.
Podaci sa kojima raspolaže poslodavac i menadžment su od izuzetno velike koristi za racionalizaciju poslovanja i upravljanje poslovanjem.
- Detaljno izveštavanje o broju prodatih karata;
- Definisanje privilegija za zaposlene u kompaniji;
- Mogućnost lociranja autobusa/kase;
- Definisanja i izdavanje karata za službena lica, decu, studente, penzionere tj povlašene karte;
- Obuda mode za trening zaposlenih;
- Izveštaji za knjigovodstvo, izvoz (export) podataka u csv file i/ili na mail;
- Panel za moderaciju cena karta i definisanje “linija”;
- Sistem automatskog obaveštavnja;
Štampa fiskalizovanih elektronskih računa dozvoljena je na bilo kom tipu štampača i slobodan je izbor poreskog obveznika. Ovi štampači ne moraju imati fiskalnu memoriju. Štampa računa se obavlja na termalnom printeru.
3. SAMOUSLUŽNI APARAT KIOSK – KARTOMAT
Izuzetno kvalitetan tach skrin samousluzni aparat kiosk – kartomat omogućava rad i prodaju karata non-stop, 24/7/365 bez ljudskog faktora. Uvođenjem KIOSK-a u portfolio vaših usluga smanjujete vreme čekanja putnika na šalteru, optimizujete svoje ljudske resurse i obezbeđujete besprekorno iskustvo za vaše klijente.
Omogućeno KARTIČARSKO PLAĆANJE - za sve korisnike, omogućena samouslužna prodaja karata, za jedan pravac ili povratna karta, za bilo koji željeni datum u budućnosti.
Uređaj se instalira na autobuskim stanicama, tržnim i poslovnim centrima ili u bilo kojim drugim objektima. Akreditovano softversko rešenje prilagođeno samouslužnoj prodaji.
Softversko rešenje poseduje i funkciju : PREUZMI I PLATI - Izdavanje potvrde, rezervacije tj. autobuske karte i plaćanje kod vozača. Rasterećenjem šaltera, putnik pristupa aparatu bira željenu destinaciju za željeni datum, nakon čega dobija potvrdu sa jedinstvenim brojem potvrde koja je praćena QR kodom. Prilikom ulaska putnika u vozilo, vozač skenira i naplaćuje kartu. Proces skeniranja QR koda, u kojem (QR kod) su sve informacije o relaciji sadržane, rasterećuje vozača i štedi njegovo vreme oko kreiranja I izdavanja putne karte jer smanjuje nekoliko koraka u procesu izdavanja autobuske karte.
samousluzni aparat kiosk – kartomat se može koristiti i za druge vrste samouslućne prodaje i rezervacija karata (za razne ulaznice, turističke aranžmane, taxi servise, koncerte ili događaje, city ture i sl...)
4. SOFTVER ZA OČITAVANJE KARTICA PROFESIONALNOG VOZAČA
Moderno, korisno i jedinstveno softversko rešenje dizajnirano prevoznike i za vozače koji poseduju i koriste digitalne tahografe u svojim svakodnevnim obavezama. Sa mobilnom aplikacijom ITC Taho možete eliminisati potrebu da posećujete benzinske pumpe, free shop-ove, odmorišta, samo da biste preuzeli podatke sa kartice.
INOVAtivni softver za očitavanje kartica profesionalnog vozača omogućava :
OČITAVANJE PODATAKA BEZ DOLASKA U FIRMU
ANALIZIRANJE PODATAKE BILO GDE I BILO KADA!
SAVREMEN I INTUITIVAN PROCES RADA
ITC Taho će eliminisati potrebu za ručnim izračunavanjem platnog spiska vozača. Našim softverskim rešenjem prikupljate precizne podatke o periodima rada i odmora, uz moguć prikaz dnevnog i noćno radnog vremena, obima peđenih kilometara, uz prikupljanje podataka kroz koje države je vozač prošao.
TC Taho je aplikacija za mobilni telefon sa android operativnim sistemom, a koja je od kreirana i ravijena sa idejom da svim profesionalnim vozačima olakša proces rada. Namenjena je kako pravnim licima tako i pojedinicima.
ITC Taho pruža mogućnost profesionalnim vozačima da izbegnu konstantno brigu gde i kada će očitati svoju taho karticu. Sada putem svog mobilnog telefona mogu da prate zakonske obaveze i svoju karticu za digitalni tahograf očitaju na vreme.
5. GRADSKI SAOBRAĆAJ
Digitalna organizacija poslovanja prevoznika, komunikacija sa putnicima i korisnicima usluga uz funkcionalne informacione sisteme (digitalne i cool centre) za putnike.
Posedovanje svih podataka realizacije obima rada, broja putnika, finansijskog poslovanja i svih elemenata koji regulišu odnose prevoznika i lokalnih samouprava.
Digitalna organizacija prodaje i evidencije svih vrsta karata: pojedinačne, na vremenski period u danu, dnevne, na vremenski period u mesecu, mesečne. Digitalna organizacija prodaje i evidencije karata po svim kategorijama putnika.
Digitalno fakturisanje i regulisanje poslovnih odnosa sa pravnim licima za svoje zaposlene uz značajno racionalnije poslovanje fakturisanja, knjiženja uplata i povezivanja sa korisnicima prevoza.
Softver za gradski saobracaj poseduje niz kvalitetnih rešenja, servisa i mogućnosti po zahtevima lokalnih samouprava ili prevoznika.
6. ELEKTRONSKO FAKTURISANJE
Elektronsko digitalno fakturisanje je rešenje koje Vam omogućava da na kvalitetan način poslujete, fakturišete i arhivirate svu potrebnu i prateću dokumentaciju.
U paketu sa drugim ponuđenim digitalnim rešenjima za prevoznike, ovaj softver obezbeđuje posebne efekte racionalnizacije poslovanja, ažurnosti uređenja dokumentacije i brzih, automatskih procesa finansijskog poslovanja
7. IZVEŠTAJI I UPRAVLJANJE POSLOVANJEM
Softverska rešenja BUS SOFT su integrisana sa svim paketima ponuda a mogu se povezati sa Vašim, već postojećim softverskim paketima koje koristite u poslovanju. Sistem izveštavanja se definiše na više nivoa u zavisnosti od organizacije kompanije i delegiranih ovlašćenja.
Digitalizacija procesa poslovanja Vam omogućava prikupljanje i raspolaganje sa izuzetno velikim brojem informacija i podataka u realnom vremenu, koji Vam omogućava da donostite kvalitetne odluke i direktno utičete na unapređenje poslovanja Vaše kompanije.
Nemojte brojati mrtve vojnike i čekati ishode odluka koje ste doneli vezanih očiju. Upravljajte razvojem svoje kompanije i omogućite maksimalan učinak za Vaše zaposlene.