POUZDANOST

POUZDANOST

STRUČNOST

STRUČNOST

ODGOVORNOST

ODGOVORNOST

KVALITETNA PONUDA ZA AUTOBUSKE PREVOZNIKE

 

Preporučujemo Vam digitalni servis  za Vaše poslovanje koji Vam  pruža usluge visokog kvaliteta, a sa druge strane da smanjuje vaše troškove uz kvalitene i blagovremene informacije koje Vam omogućavaju donošenje kvalitetnih i blagovremenih odluka.

 

Programsko tehničko rešenja za delatnost autobuskog saobraćaja vašoj kompaniji omogućava da veoma lako i jednostavno unapredjujete vaše poslovanje i budete konkurentniji na tržištu.

Upravljajte sitemom prodaje sa jednog mesta

 

 

 

1. KASE U VOZILIMA 

Mobilne android kase u vozilima u potpunosti podržavaju procese fiskalizacije ali su pre svega u interesu unapređenja poslovanja prevoznika, upravljanjem prodajom i kvalitetnijom kontrolom rada vozila, vozača i uvida u finansijsko poslovanje.

  • Omogućeno je izdavanje svih tipova računa (račun, predračun, avans, kopija, refundacija);
  • Podržane sve metode plaćanja (gotovina, kratica, virman, ips, čekovi, itd);
  • Validacija i izdavanje svih tipova karata: Jedan pravac, mesečna karta, sezonska karta, više karata;
  • Kreiranje računa za pravna lica;
  • Poseduje Modul za autobuske stanice (šalter);
  • Izdavanje Brze karte na jedan klik;
  • Definisanje željenih i odgovarajudih izveštaja;

Posedovanje sistema BUS SOFT i mobilnih fisklalnih kasa u vozilima Vam omogućava:

  • Evidentiranje rada vozača;
  • Detaljno izveštavanje o broju prodatih karata;
  • Definisanje privilegija za zaposlene u kompaniji;
  • Mogućnost lociranja autobusa/kase;
  • Definisanja i izdavanje karata za službena lica, decu, studente, penzionere tj povlašene karte;
  • Obrada modela za trening zaposlenih;
  • Izveštaji za knjigovodstvo, izvoz (export) podataka u csv file i/ili na mail;
  • Panel za moderaciju cena karta i definisanje “linija”;
  • Sistem automatskog obaveštavnja;

Uz postojeće tj osnovne i već navedene funkcionalnosti koje BUS eFiskal ima, moguće je sve upariti sa Kontrolor aplikacijom koja će veoma lako vršiti internu kontrolu vozača i upoređivati broj prodatih karata i broja putnika u realnom vremenu.

 

 

2. ŠALTERSKA APLIKACIJA 

Šalterska aplikacija na Vašem PC Vam omogućava da u jedinstvenom poslovnom i digitalnom okruženju možete imati sve potrebne funkcije i imati sve relevantne i potrebne informacije.

  • Izdavanje svih tipova računa (račun, predračun, avans, kopija, refundacija);
  • Podržane sve metode plaćanja (gotovina, kratica, virman, ips, čekovi, itd);
  • Izdavanje svih tipova karata: Jedan pravac, mesečna karta, sezonska karta, više karata;
  • Kreiranje računa za pravna lica;
  • Brza karta na jedan klik;
  • Izdavanje karata za druge prevoznike.

Podaci sa kojima raspolaže poslodavac i menadžment su od izuzetno velike koristi za racionalizaciju poslovanja i upravljanje poslovanjem.

  • Detaljno izveštavanje o broju prodatih karata;
  • Definisanje privilegija za zaposlene u kompaniji;
  • Mogućnost lociranja autobusa/kase;
  • Definisanja i izdavanje karata za službena lica, decu, studente, penzionere tj povlašene karte;
  • Obuda mode za trening zaposlenih;
  • Izveštaji za knjigovodstvo, izvoz (export) podataka u csv file i/ili na mail;
  • Panel za moderaciju cena karta i definisanje “linija”;
  • Sistem automatskog obaveštavnja;

Štampa fiskalizovanih elektronskih računa dozvoljena je na bilo kom tipu štampača i slobodan je izbor poreskog obveznika. Ovi štampači ne moraju imati fiskalnu memoriju. Štampa računa se obavlja na termalnom printeru.

 

 

 

3. SAMOUSLUŽNI APARAT KIOSK – KARTOMAT  

Izuzetno kvalitetan tach skrin samousluzni aparat kiosk –  kartomat omogućava rad i prodaju karata non-stop, 24/7/365 bez ljudskog faktora. Uvođenjem KIOSK-a u portfolio vaših usluga smanjujete vreme čekanja putnika na šalteru, optimizujete svoje ljudske resurse i obezbeđujete besprekorno iskustvo za vaše klijente.

 

Omogućeno KARTIČARSKO PLAĆANJE - za sve korisnike, omogućena samouslužna prodaja karata, za jedan pravac ili povratna karta, za bilo koji željeni datum u budućnosti.

Uređaj se instalira na autobuskim stanicama, tržnim i poslovnim centrima ili u bilo kojim drugim objektima. Akreditovano softversko rešenje prilagođeno samouslužnoj prodaji.

Softversko rešenje poseduje i funkciju : PREUZMI I PLATI - Izdavanje potvrde, rezervacije tj. autobuske karte i plaćanje kod vozača. Rasterećenjem šaltera, putnik pristupa aparatu bira željenu destinaciju za željeni datum, nakon čega dobija potvrdu sa jedinstvenim brojem potvrde koja je praćena QR kodom. Prilikom ulaska putnika u vozilo, vozač skenira i naplaćuje kartu. Proces skeniranja QR koda, u kojem (QR kod) su sve informacije o relaciji sadržane, rasterećuje vozača i štedi njegovo vreme oko kreiranja I izdavanja putne karte jer smanjuje nekoliko koraka u procesu izdavanja autobuske karte.

samousluzni aparat kiosk –  kartomat se može koristiti i za druge vrste samouslućne prodaje i rezervacija karata (za razne ulaznice, turističke aranžmane, taxi servise, koncerte ili događaje, city ture i sl...)

 

 

 

 

 

 

4. SOFTVER ZA OČITAVANJE KARTICA PROFESIONALNOG VOZAČA  

Moderno, korisno i jedinstveno softversko rešenje dizajnirano prevoznike i za vozače koji poseduju i koriste digitalne tahografe u svojim svakodnevnim obavezama. Sa mobilnom aplikacijom ITC Taho možete eliminisati potrebu da posećujete benzinske pumpe, free shop-ove, odmorišta, samo da biste preuzeli podatke sa kartice.

INOVAtivni softver za očitavanje kartica profesionalnog vozača omogućava :

OČITAVANJE PODATAKA BEZ DOLASKA U FIRMU
ANALIZIRANJE PODATAKE BILO GDE I BILO KADA!
SAVREMEN I INTUITIVAN PROCES RADA

ITC Taho će eliminisati potrebu za ručnim izračunavanjem platnog spiska vozača. Našim softverskim rešenjem prikupljate precizne podatke o periodima rada i odmora, uz moguć prikaz dnevnog i noćno radnog vremena, obima peđenih kilometara, uz prikupljanje podataka kroz koje države je vozač prošao.

TC Taho je aplikacija za mobilni telefon sa android operativnim sistemom, a koja je od kreirana i ravijena sa idejom da svim profesionalnim vozačima olakša proces rada. Namenjena je kako pravnim licima tako i pojedinicima.

ITC Taho pruža mogućnost profesionalnim vozačima da izbegnu konstantno brigu gde i kada će očitati svoju taho karticu. Sada putem svog mobilnog telefona mogu da prate zakonske obaveze i svoju karticu za digitalni tahograf očitaju na vreme.

 

 

 

 

5. GRADSKI SAOBRAĆAJ 

Digitalna organizacija poslovanja prevoznika, komunikacija sa putnicima i korisnicima usluga uz funkcionalne informacione sisteme (digitalne i cool centre) za putnike.

Posedovanje svih podataka realizacije obima rada, broja putnika, finansijskog poslovanja i svih elemenata koji regulišu odnose prevoznika i lokalnih samouprava.

Digitalna organizacija prodaje i evidencije svih vrsta karata: pojedinačne, na vremenski period u danu, dnevne, na vremenski period u mesecu, mesečne. Digitalna organizacija prodaje i evidencije karata po svim kategorijama putnika.

Digitalno fakturisanje i regulisanje poslovnih odnosa sa pravnim licima za svoje zaposlene uz značajno racionalnije poslovanje fakturisanja, knjiženja uplata i povezivanja sa korisnicima prevoza.

Softver za gradski saobracaj poseduje niz kvalitetnih rešenja, servisa i mogućnosti po zahtevima lokalnih samouprava ili prevoznika.

 

 

 

 

 

6. ELEKTRONSKO FAKTURISANJE

Elektronsko digitalno fakturisanje je rešenje koje Vam omogućava da na kvalitetan način poslujete, fakturišete i arhivirate svu potrebnu i prateću dokumentaciju.

U paketu sa drugim ponuđenim digitalnim rešenjima za prevoznike, ovaj softver obezbeđuje posebne efekte racionalnizacije poslovanja, ažurnosti uređenja dokumentacije i brzih, automatskih procesa finansijskog poslovanja

 

 

 

7. IZVEŠTAJI I UPRAVLJANJE POSLOVANJEM

Softverska rešenja BUS SOFT su integrisana sa svim paketima ponuda a mogu se povezati sa Vašim, već postojećim softverskim paketima koje koristite u poslovanju. Sistem izveštavanja se definiše na više nivoa u zavisnosti od organizacije kompanije i delegiranih ovlašćenja.

Digitalizacija procesa poslovanja Vam omogućava prikupljanje i raspolaganje sa izuzetno velikim brojem informacija i podataka u realnom vremenu, koji Vam omogućava da donostite kvalitetne odluke i direktno utičete na unapređenje poslovanja Vaše kompanije.

Nemojte brojati mrtve vojnike i čekati ishode odluka koje ste doneli vezanih očiju. Upravljajte razvojem svoje kompanije i omogućite maksimalan učinak za Vaše zaposlene.